Dagens Næringsliv avvikler viralnettstedet Bisbuzz.no.

Nettstedet som ble startet i oktober ifjor publiserte såkalt "buzz-stoff" - lettere artikler med potensial for deling i sosiale medier.  

- Bisbuzz vil bli lagt ned, bekrefter sjefredaktør Amund Djuve.

- Vi startet nettstedet i fjor som et eksperiment for å lære hvordan vi kan lage artikler som får stor spredning i sosiale medier. Det har vært et nyttig og lærerikt prosjekt, sier Djuve, men legger til at det er mer hensiktsmessig å prioritere ressursene på  DNs normale journalistikk og på andre satsinger. 

- Jeg vil at vi også fremover prioriterer skikkelig og grundig journalistikk. Vi kommer derfor til å avvikle dette nettstedet i løpet av kort tid, sier Djuve.​(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.