Samarbeidet ble først presentert som sponset journalistikk i fjor, før det ble felt i PFU og omprofilert til annonsørinnhold, melder Medier24.

Pakket inn i Remas logoer og annonsører presenterte de annonsørinnhold om familier og barn, uten å være veldig produktrettet.

Bakgrunn: Rema 1000 opplever suksess med utskjelt reklamejournalistikk

Kommunikasjonsdirektør Mette Fossum-Beyer i Rema 1000 sier til Mediapuls at Familieliv var god læring, som Rema ikke angrer på. Men at man nå skal bruke budsjettet på å fortsette å bygge sitt eget mediehus.

Rema 1000 har også bestilt noe mer annonseplass i lokale medier den siste tiden, men selskapet opplyser at det ikke innebærer noen renessanse for papiravisen, det blir bare noe mer annonsering fram mot jul.

Les også: Telia kjøper Phonero for milliarder

  Kina har fått ny finansminister

Trump: – FBIs agenter vil ikke la Clinton slippe unna

Følg markedet med DN Investor

 (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.

Se DNtv:
Militsen har våpentrening før presidentvalget i USA
De trener på hvordan de skal forsvare seg dersom det blir kaos etter presidentvalget på tirsdag. Denne militsgruppa i delstaten Georgia i USA heier på Donald Trump, men frykter at Hillary Clinton vinner som følge av valgjuks.
01:25
Publisert:

- Vi her i Miami Gardens avgjør vanligvis om demokratene eller republikanerne vinner Florida
Sorte pastorer busser menigheten til stemmelokalene etter søndagsprekenen.
01:50
Publisert: