Glemt passord? Ny bruker? Regler Hjelp

Du er her: DNForum > Næringsliv > Obama is missing!

Nytt innlegg

Obama is missing!

The American People Demand to Know:

WHO SENT YOU???

Obama has lived for 48 years without leaving any footprints -- none! There is no Obama documentation -- no records -- no paper trail -- none -- this is no accident. It is being done on purpose with Media help - but to serve whom & why???

MISSING-HIDDEN DOCUMENTS:

Original, vault copy of Certificate of Live Birth in the USA -- Not Released (1 version hidden in Hawaii, Original found in Kenya)

Certificate of Live Birth -- Released - Proven Counterfeit (www.ObamaFiles.com)

Obama/Dunham marriage license -- Not released

Soetoro/Dunham marriage license -- Not released

Soetoro adoption records -- Not released

Fransiskus Assisi School School application -- Not Released

Punahou School records -- Not released

Selective Service Registration -- Released - Proven Counterfeit

Occidental College records -- Not released

Passport (Pakistan) -- Not released

Columbia College records -- Not released

Columbia thesis -- Not released

Harvard College records -- Not released

Harvard Law Review articles -- None (maybe 1, Not Signed)

Baptism certificate -- None

Medical records -- Not released

Illinois State Senate records -- None (Locked up to prohibit public view

Illinois State Senate schedule -- Lost (All other Illinois state senators' records are intact)

Law practice client list -- Not released

University of Chicago scholarly articles -- None

WHY DON'T WE SEE ONE WORD OF THIS IN ANY OF THE MEDIA?

Love him or hate him, we all remember how the press went to great lengths to find out every move that President Bush made ... finally unable to come up with anything factual, so they created it! When their accusations were proven empty, they refused to retract one word of the fraud they perpetrated on the American people.

Dan Rather lost his job over fraudulent documents, because common people like you & me reached out and ripped CBS to pieces. They couldn't stand the loss of sponsors OR viewers!

The same Media went to great lengths to scandalize & destroy Sarah Palin. She maintains a 91% approval rating among voters from all parties, thanks to the Internet and investigative journalists who don't work for the mainstream media.

NOW ------- The Supreme Court has scheduled a Conference for Dec 5th about Obama's

U. S. Citizenship. STILL, not a word about any of this from the Media. If it were not for the Internet and talk radio, American citizens would become the servants of a dishonest & conspiratorial Media.

THINK ABOUT IT. IT DIDN'T USED TO BE THIS WAY! How much longer are we going to sit on our hands & say not a word?

AND DON'T THINK THE MEDIA SIMPLY DOESN'T KNOW - THEY ARE GETTING POUNDED WITH EMAILS ABOUT IT!!!

Obama could not get a simple security clearance with the information the government has on him ---- NOBODY COULD!

NOW he is privy to every top secret America has!

What is going on??? WHERE ARE THE GOOD PEOPLE IN THIS COUNTRY - ARE YOU OUT THERE???

Submitted by: James W. von Brunn

Re: Obama is missing!

Du! Hvis jeg låner deg 100 kr. og skal ha 110 tilbake. Har jeg laget ti kroner da eller har jeg et sugerør i din lønningspose?

Re: Re: Obama is missing!

Mellqvist har ikke noe svar.

Re: Re: Re: Obama is missing!

Du har rett, å låne ut til idioter er den beste investering fordi de skjønner ikke at de blir lurt og det er ganske mange idioter rundt omkring idag.

Ignorance is bliss

Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

seeing is believing

http://augustcandi.com/augusteighteenth/2009/06/10/they-say-obama-is-missing/

Barack Obama is affirmative action gone insane. He is not only not qualified, he has not been vetted on the position for which he is applying. He is using an Axelrod tactic called astroturfing to convey a false image of his competence, and has refused to provide the basic Constitutionally required documents for being sworn in. His goon squad is building a tension level to be exploited in an extortion attempt to ascend to the U.S. Presidency.

Bra innlegg, James! Takk. Det er nå lagt ut på
http://www.freerepublic.com/focus/f-bloggers/2141655/posts

Birth Certificate Scandal Central
http://www.freerepublic.com/tag/birthcertificate/index

Obama er muslim

ikke første innlegget av denne art jeg har sett slettet på DN.... Obama er muslim - et ledd i overtakelsen av vesten.. deleted ?

Re: Obama er muslim

NHG,

For din informasjon dette var lagt opp på de mest populære Amerikanske nyheter bloggen FreeRepublic.com

Det ble 3.733 + visninger, 186 svar.

Du kan se det på
http://www.freerepublic.com/focus/f-bloggers/2141655/posts

At noen orker. Stammer fra et land der de er redd for marsboere, forkledd som naboene. Og som har stemt for buskerøregjengen.

Nei, nei, nei!

Dette er IKKE noen konspirasjonsteori!
Obama ER Djevelen selv! Lest om det maaange ganger... -Eller var det Gud han var? -Hmmm...

Uansett, noe er muffens!
Bare hør på alle amerikanerne som sier det!
Og han er muslim sier de.
Det betyr attack på USA og jorda skal undergå av all atombombingen som påfølger!

-Jeg er redd nå, jeg...

Jeg kan ikke bedømme det du skriver her, men en ting slår meg med Obama: Hvis du sammenligner talene hans med Clintons i 1992, så er de veldig like. Clinton snakket også mye om "change" og at amerikanerne var klare for det. Presidentvalgkampen må ses for det den er, nemlig et skuespill for å narre verden til å tro at USA er et demokrati, noe det selvsagt ikke er. Obamas stab er følgelig satt sammen av mye av Clintons folk, som f.eks Larry Summer, Geithner er vokst opp som karrierebyråkrat under Clinton og senere Bush. Det blir ikke noe "change" med Obama. Han vil trappe opp i Afghanistan. Litt brutalt sagt kan man si at det ikke er noe forskjell på Obama og et stykke såpe. Begge er produkter laget slik at markedet liker dem.
Alt snakket om demokrati og valg, det gjelder egentlig overalt, er bare et "smoke and mirrors" spill, og jeg sier ikke det for at jeg er desillusjonert, men fordi viktige ting ikke diskuteres når det er valgkamp. To eksempler som slo meg med Obama hvor han støttet eliten var støtten han ga til den 700 milliarder store redningspakken,TARP - Troubled Ass Relief Program - og krigen i Afghanistan.

http://goldandsilveraremoney.blogspot.com/

Clinton økte USAs soft power. Clinton gikk også fra massivt budsjettunderskudd og økonomisk krise til en god økonomi. Dessverre ble det jo en boble på slutten - men den var iallefall ikke årsaket av regjeringens/sentralbankens politikk (og derfor ikke like alvorlig som nåværende).

I forhold til Bush sr så ble det jo change.

God og god, fru Blom. Han unngikk å øke statsgjelden. Samtidig ble mye av grunnlaget for dagens økonomiske situasjon skapt under hans regime. Både gjennom lovgivning og ved å utvide manipulasjonen av offentlig statistikk.

Et av problemene ved usikkerheten om Obamas opprinnelse er at det i følge den amerikanske grunnloven kun er personer som er født statsborger i landet, som er valgbare til presidentembetet. Obama skal visstnok ha blitt født med britisk statsborgerskap ( født i Kenya med kenyansk far - før 1963).
Om han er den personifiserte anti-krist gjenstår å se - det vi vet om anti-krist er at han skal komme fra "intet" og fremstå som frelser.

Fra 1991 til 1992 var det deflasjon i USA, 1992 var slutten på Volckers høy rente politikk, og M3 begynte å øke f.o.m 1992 hvor Clinton kom til makta som førte til en bobble i aksjer og dot com. Under Clinton avskaffet man Glas Steagall Act som la grunnlaget til mange av problemene i dag. Samtidig akslererte deindustrialiseringen av USA. Boblen på slutten av 90 tallet kom pga av Greenspans lave renter, det var en Fed indusert boble. Den "gode økonomien" var en illusjon basert på billig kreditt akkurat som nå og kollapset i 2000/2001, som førte til en ny serie med rentekutt og til problemene vi har idag. I så måte var Clinton inntil for 8 år siden den verste presidenten USA har hatt, inntil George Bush tok over.
Clinton fortsatte amerikansk ekspansjon med bl.a angrep på Jugoslavia og "sanksjoner" mot Irak som ødela landet helt. Bush Jr. har gått helt over bord med sin krig mot terror og intenisvert amerikanske forsøk på ekspansjon og dominanse ytterligere.

I sum, forandringen fra Bush Sr. til Clinton gjorde ikke ting bedre. Det er vitig at folk våkner opp og ser at USA ikke er et demokrati (de har aldri vært det) men en republikk styrt av en elite. "Valgene" deres er kun et spill for galleriet.

http://goldandsilveraremoney.blogspot.com/

Fantomet, angående ditt siste avsnitt...

Dette sier mer enn litt om gjennomsnittsmannen i verden, for ikke å snakke om gjennomsnittsamerikaneren.
-Hvorfor blir ikke slikt bragt frem i lyset?

Når vi i lille Norge kan avdekke skjulte agendaer, må det finnes mange skarpe kniver i statene, også.
Men dagspressen skriver eller sier null om dette anliggende. -Why?

En interessant tanke: Om man startet et eget organ som jobbet kun med å synliggjøre sannheten i saker á la denne.
Hvor lenge ville man kunne holde på før man "plutselig følte for å hoppe fra Plaza"?

Klimasaken rundt Gardermoen er glemt i disse dager, for de av oss som engang husker den.
Vi kan se over dammen og heve øynebrynene våre, men vi trenger bare å kikke over til Akershus Fylke.

Seeing is believing.
Men når ikke folk ser annet enn én vinkling, er saken såre enkel.

Re: Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

De synliggjør ikke sannheter. De synliggjør illusjoner.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

Hvem er "de", da?

Det bringes frem i lyset, les f.eks Chomsky for en vinkling eller sjekk ut Alex Jones (på den helt andre siden av spektrumet) som virkelig setter ting på dagsordenen, det finnes en hel haug med blogger og alternative medier som eksponerer dette her, og svært mange folk vet hva som egentlig skjer, men det er ikke mange nok, og jeg tror det må komme en skikkelig smell før noe endres. Sålenge folk har til mat og husly og en sydentur i året, så er alt OK og det finnes ingen grunn til å endre noe, men hvis dette ikke innfris, da endrer ting seg. Jeg tror det kommer til å skje fremover siden vi får økonomisk nedgang. Hoved problemet er bank og finansindustrien som tjener penger uansett hva som skjer og hvis de går på en smell så kommer en redningspakke. Bank og finanssystemet slik det er idag må endres. Utstedelse av kreditt må bringes under demokratisk kontroll og tas fra sentralbankene, som alle er privateide (det gjelder ikke bare den til rette utskjelte Fed, men også Norges Bank, som ikke får den kritikken den burde fått).

seeing is believing

Fantomet.

Mener du at McCain og dustekjerringa var "med på dette spillet"?
Eller er disse tråddukker for eliten, inkludert Obama/Biden?

McCain og Palin var begge med på spillet som er ekte nok, men skal du være med så må du ha de riktige meningene. Alternative meninger finnes men marginaliseres av elitens kontrollerte mediaer, slik som skjedde med Ron Paul og Dennis Kucinich, som begge er veldig oppegående og begge frister fremdeles en tilværelse men med liten dekning av media.
Obama var veldig vag og snakket mye om change, for så etter valgkampen begynne å sette sammen et team av Washington insidere og innlede retorikk som økt militær aktivitet mot Pakistan. Passer dårlig etter Mumbai, det virker som om USA støttede Pakistan er i ferd med å rakne helt. Så mye for "change".

Det er mange suppehuer i verden. Obama er valgt av amerikanerne som er dritt lei republikanersvadaen. At han ble valgt viser at amerikanerne ikke lot seg lure nok en gang av republikanske forfalskninger og kjeltringstreker. Dette er en historisk hendelse. Gratulerer Amerika!

Ja det er mystisk hvor usynlig han er, skummelt. En rask titt på wikipedia :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Obama

Den første svarte presidenten blir sjefen for de dårligste tider siden 30 åra, god bless him.

Interessant det som no skjer med Obamas fødselssertifikat.

Pravda raises Obama eligibility issue

Other media outlets begin reporting concerns over president-elect's citizenship status
http://www.worldnetdaily.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=82647

Barry Sotero, AKA Barack Obama, along with the Democratic National Committee and the Federal Election Commission have successfully ignored a Federal Lawsuit asking him to produce a valid Birth Certificate," the articles states. "When the time to respond to that lawsuit expired, under Federal Court Rules, they all admitted that he was not a citizen of The United States of America and deemed to have committed fraud. A normal man would have been found to have admitted he was not a U.S. citizen."
http://www.worldnetdaily.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=82585

http://www.thebulletin.us/site/index.cfm?newsid=20210273&brd=2737&pag=461&dept_id=576361

WND Exclusive OBAMA WATCH CENTRAL
Electoral College scam: Where dead people vote
Lawyer challenging eligibility seeks investigation of process

seeing is believing

Obama er starten på undergangen

Snodigheter er det nok av. Overalt.

Men folkens... Hva er det man er ute etter å si, her?
At Obama er ansiktet til en konspirasjon?
At han er en liten brikke i nok et stort spill?

Samme faen hva han er, bortimot.
For uansett hvor mye sannhet eller usannhet det er i alle konspirasjonsteorier,
vil ikke situasjonen endres.
De som har makten HAR makten. Og fronter den "sannheten" de vil at folk skal se.
Det er så mange ugler som lurer i mosen i det landet der, at man kan bli sliten av å grave seg til første lag under overflaten!

http://english.pravda.ru/opinion/columnists/02-12-2008/106778-Amazing_Obama-0

Pravda skriv.

Jeg lurer på hvilke stoffer de folkene går på...

Men hvis det er den samme eliten som styrer hele tiden, hvorfor vil de ha en president som skal "forandre" ting? Er det for å roe ned USA/verdens befolkning mens eliten pønsker ut en ny sinnsyk plan?

Greit nok at den menige mann ikke er klar over alt spillet for galleriet.
Ignorance is bliss, som mange sier.

Men det er ikke slik å tro at samtlige amerikanere er totalt inobservante og apatiske ift sine omgivelser.

Hvorfor kommer ikke reaksjonære oppfatninger frem i medias søkelys, verden over.

Kan noen svare på dette?
Eller er det bare å fronte teorier om en viss elite, m.m., her inne?
Uten å ta opp de motarbeidende faktorer ift. disses eksistens...

Jesus kalte de skriftlærde skriftlærde. Det var å plukke litt på dem, men det var ikke det han drev med. Å plukke på Egoene. Han drev på med sine egne ting. Hvorfor? Jo fordi han visste at det var helseskadelig å grave opp dritt om andre. Tenk over det.

Sant nok...

Men hele denne tråden handler nettopp om å grave etter dritt "over there".
Det synes å blir frontet ørten faktorer som taler for at en skjult maktelite styrer USA, om ikke hele verden.
Hvor er kontrapåstandene?

Om man ser et bilde, kan man tolke på forskjellige måter.
Men for overbevisning, er det naturlig å begrunne sin oppfatning overfor den med annen tolkning.

Antikrist driver meg sitt. La han det. Han har sin funsjon han også.

For et saklig innlegg! NOT!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

Hva har du liksom tenkt å gjøre med atikrist?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

Hva er det du snakker om? Tullprat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

Obama er antikrist. Har du sovnet?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obama is missing!

Hehe.

Vi er kanskje ikke enige angående Obama.
Men jeg føler meg for min del mer våken enn visse konspirasjonsteoretikere.

Hadde glemt koblingen til Antikrist, må jeg innrømme.
Det sier nok om hva jeg legger i den koblingen.

Obama = Antikrist

-Lyder som sprøyt i mine ører.

Men som sagt, hver sin oppfatning.

Antikrist...

Jeg tror du blander fantasi med realiteter eller i klartekst, konspirasjonsteorier med sannheten.

Er jo ganske mye papir som ikke er publisert, er dette statshemmeligheter? Neh, og til wiki, står ikke et ord om CFR. Prøv å legg det opp og se hva som skjer. Dette er da en gruppe obama offentlig ar stått fram og sagt, ja, jeg er medlem hvorpå han etterpå spøker det bort. Så falskt og lett å se.

Så mange må starte helt fra bunnen, hvis obama er medlem hva gjør da denne gruppen eller hva står nettverket for. Man må gidde å lete en liten smule og holde seg borte fra fullstendig avsporinger.

"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the sorce of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead, his eyes are closed"
-Einstein

The Freemasons

Uttrykket "maktelite" blir ofte assosiert med Frimurerne.
Samt, det synes å være en tendens at mange som tilhører øvre middelklasse og oppover, tilhører Frimurerne.

Hvilken orden hører Obama til? -Anybody?
Og Bush, anybody?
-For disse er GARANTERT tilsluttet en eller annen orden, hey-no?

seeing is believing

not so anonymous

did it ever occur to you that Obama is simply a nice, sweet, even attractive President? I think Jealousy is brewing among his future rivals, am I right?

Du er her: DNForum > Næringsliv > Obama is missing!

Søk i forumet

Mest anbefalte idag

buy 23 anbefalinger
sell 17 anbefalinger
hold 2 anbefalinger

Flere anbefalinger