Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

Aktører som i dag tilbyr «dagligvarer på nett», som Marked.no og Kolonial.no, må forholde seg til en høy miks av ulike ordre- og produktsammensetninger og et varierende etterspørselsmønster, skriver innleggsforfatterne. På bildet pakkes dagligvarer på vei ut til kunder. Foto: Javad Parsa
Aktører som i dag tilbyr «dagligvarer på nett», som Marked.no og Kolonial.no, må forholde seg til en høy miks av ulike ordre- og produktsammensetninger og et varierende etterspørselsmønster, skriver innleggsforfatterne. På bildet pakkes dagligvarer på vei ut til kunder. Foto: Javad Parsa les mer

Netthandel krever smart logistikk

Det beste fra DN+

  • Populære Søk:
  • Siste stillinger
  • Lederstillinger
Vis alle stillinger

Mest sett på DNtv nå