Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

.

DN deler ut BirkenUng-stipendet

Dagens Næringsliv har blitt sponsor av Birkebeiner arrangementene fra og med 2016. Vi hadde lyst til å la vårt engasjement få et bredere avtrykk og da særlig rettet mot ungdom i alderen 12-16 år.

Norge har mye flott og aktiv ungdom med tydelige mål for sin trening, men som også er opptatt av økt trivsel, bred deltagelse og treningsglede i sine respektive treningsmiljøer. Dette er unge ildsjeler som DN vil trekke frem gjennom BirkenUng-stipendet.

For å skape gode og aktive treningsmiljøer innenfor ski, sykkel og /eller langrenn vil vi også  trekke frem et konkret idrettslag som jobber spesielt godt inn mot ungdom i samme alder.  Å kunne få være en del av et trygt og godt treningsmiljø er avgjørende for hvordan man tar med seg de gode og sunne vanene videre i livet.

Ansvarlig for prosjektet i Dagens Næringsliv er Elisabeth Berger.

Dagens Næringsliv er Norges største næringslivsavis, og en av verdens mest leste næringslivsaviser i forhold til folketallet. Hver uke leser over en million mennesker Dagens Næringsliv på nett, mobil, nettbrett og papir.

Mediehuset Dagens Næringsliv inkluderer følgende titler på både print og digitale plattformer; Dagens Næringsliv, D2 og Morgenbladet.

Dagens Næringsliv er et selskap i konsernet NHST Media Group.