Historisk byggevarevekst: Anjali Bhatnagar satser på å selge varene kjedene ikke får solgt

Aldri før har byggevarekjedene hatt sterkere vekst. Nå skaffer gründer Anjali Bhatnagar kunder til de mest upopulære varene.

En ny nettplattform fra gründeren Anjali Bhatnagar finner kunder til varene som har ligget i minst ett år i byggevarekjedene uten å bli solgt. Her sammen med Jon Henrik Antonsen, driftsleder på byggevarekjeden Montérs butikk på Stabekk utenfor Oslo.
En ny nettplattform fra gründeren Anjali Bhatnagar finner kunder til varene som har ligget i minst ett år i byggevarekjedene uten å bli solgt. Her sammen med Jon Henrik Antonsen, driftsleder på byggevarekjeden Montérs butikk på Stabekk utenfor Oslo.Foto: Mikaela Berg
Publisert 4. February 2021, kl. 18.41Oppdatert 5. February 2021, kl. 08.51