Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
Veiviser. Før Hedvig Wessel la opp som kulekjører og ble frikjører på heltid, hadde ingen kvinne gjort baklengs salto i Freeride World Tour. – I kulekjøring hadde jeg dårligere forutsetninger enn mange, men i frikjøring har jeg noe unikt å bidra med. Jeg skal pushe sporten og vise at jenter kan mer, sier Wessel.

Veiviser. Før Hedvig Wessel la opp som kulekjører og ble frikjører på heltid, hadde ingen kvinne gjort baklengs salto i Freeride World Tour. – I kulekjøring hadde jeg dårligere forutsetninger enn mange, men i frikjøring har jeg noe unikt å bidra med. Jeg skal pushe sporten og vise at jenter kan mer, sier Wessel.

Vinneransikt. – Jeg vil bli best fordi jeg opplever enorm glede av å jobbe mot et mål. Det handler om mye mer enn å stå på toppen av den pallen. Det er bare så kult å bli god, sier Hedvig Wessel.

Vinneransikt. – Jeg vil bli best fordi jeg opplever enorm glede av å jobbe mot et mål. Det handler om mye mer enn å stå på toppen av den pallen. Det er bare så kult å bli god, sier Hedvig Wessel.

Som liten sloss Hedvig Wessel mot alt og alle. I vinter skal hun vise at verdens beste frikjører kommer fra Oslo

Tekst

Vil du få varsel hver gang Thomas T. Kleiven publiserer noe?

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Avbryt

– Det er jo gøy å være flink. Å være dårlig er kjipt.

Informasjonskapsler og personvern

Dagens Næringsliv er ansvarlig for dataene du oppgir og dataene vi samler om dine besøk på DN.no. Vi bruker informasjonskapsler og dine data til å analysere og forbedre tjenestene, og til å tilpasse annonser og deler av innholdet du ser og bruker. Dersom du er innlogget, kan du endre dine innstillinger for personvern.

Les mer Ok, jeg skjønner