D2

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Kaffebrenneriet

. Foto: Sigurd Fandango

Maja Hattvang: Ta med-kaffen har vært en perfekt liten belønning. Inntil nå

På få år har Torodd Gøystdal og Espresso House fått flere hundre ansatte og omsetning på nærmere 400 millioner. Nå justeres strategien for å møte den nye markedssituasjonen. Norgessjefen bestiller her kaffe av avdelingsleder Rebecka Johansson på Espresso House på Majorstuen.. Foto: Gunnar Lier

Drev kappløp om gatehjørnene: Nå må kaffebarene be gårdeierne om husleierabatt

Steinar Pauksrud i Kaffebrenneriet kan se tilbake på et svært bra 2019. I dag er situasjonen «uvirkelig», mener han.. Foto: Mikaela Berg

Kruttsterke tall fra Kaffebrenneriet – men plutselig endret situasjonen seg dramatisk

Få varsel når vi skriver om
Kaffebrenneriet

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
– Vi har mest folk her på morgenen og selger mest svart kaffe. Vi skal være best på svart kaffe, det er det vi spesialiserer oss på, forteller Agnes Meyer. Bak henne står kollega Alkinades Kaltakis.. Foto: Javad Parsa

Kaffebrenneriet solgte for nesten en kvart milliard

Kjeden Joe & The Juice har på få år etablert over 30 utsalgssteder sør i Norge, som her i Storgata i Oslo.. Foto: Nicklas Knudsen

Gruff på bunnlinjen selv om salget øker for Joe & The Juice

. Foto: Thomas Ramberg

Tias Eckhoffs kaffekjele fra 1964 får nytt liv

I all hemmelighet har Torgeir Sveine siden før jul forhandlet om salg av kaffebrenneriet. Foto:. Øyvind Elvsborg

Kaffekjempe kjøper norsk konkurrent

(F.v) Sofia Skarberg (Coffee Shop Manager) og adm. dir Torodd Gøystdal i Espresso House avd. Norge, i forbindelse med resultatsak. Foto: Fredrik Bjerknes. Dagens Næringsliv

Kaffeselskap skal ansette 400

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.