Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

Årets avis på nett og papir!

  • Populære Søk:
  • Siste stillinger
  • Lederstillinger
Vis alle stillinger
Medarbeidere fra SMFB pusset vinduene før nettmøtet. Reklamebyrået står bar kampanjen i sosiale medier der forbrukere er oppfordret til å delta interaktivt, noe som har ført til et kritisk fokus på Freias bruk av palmeolje og kakao. Fra venstre bak: Kristian Hvilen, Nina Skotte og Anders Carne fra Freia. Foto: Gorm K. Gaare
Medarbeidere fra SMFB pusset vinduene før nettmøtet. Reklamebyrået står bar kampanjen i sosiale medier der forbrukere er oppfordret til å delta interaktivt, noe som har ført til et kritisk fokus på Freias bruk av palmeolje og kakao. Fra venstre bak: Kristian Hvilen, Nina Skotte og Anders Carne fra Freia. Foto: Gorm K. Gaare les mer

180 på Freias nettmøte