Bare én av fem har en klar digitalstrategi

Kartleggingen «Status Norge» viser at mange norske ledere er dårlig forberedt på det teknologiske skiftet. Alarmerende, bekymringsfullt og supernaivt, advarer ekspertene.

Storebrand-sjef Odd Arild Grefstad (fra høyre) stusser på funnene i «Status Norge». – Det er utrolig viktig at toppledere er nysgjerrige på det nye, sier han. Her med kollegene Jacob Risgaard Knudsen, Harald Martens Holm og Fredrik Weibull. Foto: Elin Høyland
Storebrand-sjef Odd Arild Grefstad (fra høyre) stusser på funnene i «Status Norge». – Det er utrolig viktig at toppledere er nysgjerrige på det nye, sier han. Her med kollegene Jacob Risgaard Knudsen, Harald Martens Holm og Fredrik Weibull. Foto: Elin Høyland
Publisert 25. May 2017, kl. 16.15Oppdatert 26. May 2017, kl. 14.46