Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

Kristine Ullebø, kjent fra TV 2-programmet «Bloggerne», er en av profilene Egmont satser på i sitt nye influencer-byrå Egmont People. Foto: Terje Pedersen/NTB Scanpix
Kristine Ullebø, kjent fra TV 2-programmet «Bloggerne», er en av profilene Egmont satser på i sitt nye influencer-byrå Egmont People. Foto: Terje Pedersen/NTB Scanpix les mer

Markedsføring

Egmont tar opp kampen mot United Influencers

Artikkelen er lagt til i din leseliste.

Egmont Publishing øker satsingen på markedsføring gjennom såkalte influencers, opinionsledere i bloggsfæren og sosiale medier. Torsdag annonserte selskapet influencer-byrået Egmont People, som får samarbeidspartnere som Telenor, Kari Traa og Q-meieriene med seg fra start. Influencere som treningsbloggeren Funkygine og «Bloggerne»-deltager Kristine Ullebø er blant profilene i stallen. 

Egmont tar med dette opp kampen mot det skandinaviske nettverket United Influencers, som med Caroline Berg Eriksen og Anna «Mamma til Michelle Rasumussen» i spissen doblet omsetningen på sin norske avdeling til 30 millioner kroner i fjor. (Vilkår)

  • Populære Søk:
  • Siste stillinger
  • Lederstillinger
Vis alle stillinger

Mest sett på DNtv nå

Etterbørs Markedsføring
Bli Varslet

Ikke gå glipp av noe!

Du kan få en epost hver gang vi skriver om dette.