Satser nytt etter sviende opplagsfall

Opplagstallene til norske magasiner og ukeblader stuper. Nå vil de gjøre som avisene: Kompensere papirfall med digitale satsinger.

Opplaget til motemagasinet Det Nye falt over 30 prosent i fjor. Redaktør Madeleine Strand (til høyre) og redaksjonssjef Hanna Sundquist i Det Nye ShapeUp gjør om papirutgavene og lanserer nye digitale satsinger for å kompensere for opplagsfallet. Foto: Javad Parsa
Opplaget til motemagasinet Det Nye falt over 30 prosent i fjor. Redaktør Madeleine Strand (til høyre) og redaksjonssjef Hanna Sundquist i Det Nye ShapeUp gjør om papirutgavene og lanserer nye digitale satsinger for å kompensere for opplagsfallet. Foto: Javad Parsa
Publisert 7. March 2018, kl. 20.01Oppdatert 7. March 2018, kl. 20.01