Av Ronny Lieblein, administrerende direktør i Media Direct Norge.

Kino fortsetter oppturen

I 2018 får vi garantert ny omsetningsrekord for kinoreklame. Og det er god grunn til å håpe på over 12 millioner solgte kinobilletter ved slutten av året.

Publisert: Oppdatert:

Storfilmene står i kø i tiden fremover: «Mamma Mia: Here We Go Again», «Mission: Impossible – Fallout», «Karsten og Petra På Skattejakt», «Skjelvet», «Månelyst i Flåklypa», «Mordene i Kongo», «Mowgli» og mange flere vil nok føre til at 2018 blir enda sterkere enn 2017, skriver artikkelforfatteren.
Storfilmene står i kø i tiden fremover: «Mamma Mia: Here We Go Again», «Mission: Impossible – Fallout», «Karsten og Petra På Skattejakt», «Skjelvet», «Månelyst i Flåklypa», «Mordene i Kongo», «Mowgli» og mange flere vil nok føre til at 2018 blir enda sterkere enn 2017, skriver artikkelforfatteren. (Foto: Jonathan Prime/Universal) Mer...
Forsiden