Retail Innovation

En halv dag 13. november med konkrete tips fra detaljhandelen

DN Fordel pris

3 450,-

Ordinær pris

3 950,-

ANFO Annonsørforeningen

ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedssjefens beste venn. Fordi vi organiserer nettverksgrupper, fremstår som en samlet enhet som taler med en stemme, hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av og ANFO setter opp spennende konferanser og møteplasser.

Webside

Mer informasjon om fordelen

Detaljhandelen står foran store og til dels nye utfordringer og det må legges til rette for morgendagens handleopplevelser, 13. 11

På Retail Innovation 2019 vil utfordringer og løsninger presenteres. Du vil kunne ta med deg hjem operativ kunnskap som svarer på dine strategier. ANFO i samarbeid med Schjærven gir deg en dag med konkrete tips og inspirasjon om hva som må til for å lykkes i fremtiden.

Latter, Aker Brygge Oslo
13. november 2019

Noen høydepunkter fra programmet:

Clas Ohlson – 101 år med fornøyde kunder

Kunstig intelligens i Retail Media

Truly customer centric – eller egentlig «Stuck in the 90s»?

Norsk varehandel i 2019: Retail apokalypse eller sårt tiltrengt renessanse?

End of ownership - hvordan lykkes i en sirkulær økonomi

Den sirkulære tursekken

The Zero Friction Future