Små skinntøfler var første steg til lønnsom vekstmaskin: – Har hittil i år hatt en omsetningsøkning på 50 prosent, sier gründer

Ekteparet forlot sikre jobber for å bygge opp kjellerbedriften fra grunnen av. Nå har barneklærspesialisten DressMyKid knekt koden for lønnsom vekst og trosser salgssvikten i netthandelen.

– Vi så at det var et marked vi kunne ta en del av, sier Raymond Halvorsen i netthandelsselskapet DressMyKid som har hatt rakettvekst med salg av barneklær og sko. Fra venstre: kundeansvarlig Alexander Halvorsen, innkjøpsansvarlig Cathrine Andersen, daglig leder Raymond Halvorsen og markedsansvarlig Lise Marie Ellefsen.
– Vi så at det var et marked vi kunne ta en del av, sier Raymond Halvorsen i netthandelsselskapet DressMyKid som har hatt rakettvekst med salg av barneklær og sko. Fra venstre: kundeansvarlig Alexander Halvorsen, innkjøpsansvarlig Cathrine Andersen, daglig leder Raymond Halvorsen og markedsansvarlig Lise Marie Ellefsen.Foto: Øyvind Elvsborg
Publisert 1. November 2022, kl. 17.50Oppdatert 27. January 2023, kl. 08.40