Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

Fra en gul villa på Majorstuen jobber Kolonihagen-sjef Kristina Finne med å bygge nye egne merkevarer for Rema. Her er hun sammen med innovasjonssjef og bryggermester Arnt Ove Dalebø (fra venstre), salg- og markedssjef Paul Rigault og konseptutvikler Heidi Kirkeng Kvaleid (til høyre). Foto: Ida von Hanno Bast
Fra en gul villa på Majorstuen jobber Kolonihagen-sjef Kristina Finne med å bygge nye egne merkevarer for Rema. Her er hun sammen med innovasjonssjef og bryggermester Arnt Ove Dalebø (fra venstre), salg- og markedssjef Paul Rigault og konseptutvikler Heidi Kirkeng Kvaleid (til høyre). Foto: Ida von Hanno Bast les mer

– Det er ikke noe du blir rik av, men det er noe du blir stolt av

Kolonihagen-sjef Kristina Finne tok et oppgjør med premiumvarene i norsk dagligvare. Så langt har det kostet mer enn det har smakt for selskapet som ble kjøpt opp av Rema.

Spør ekspertene

Hva ved gründerlivet lurer du på? Hver uke forsøker Dagens Næringsliv å finne svar på dine spørsmål.

Vi sender kvittering på innsendt spørsmål og svar når det kommer

Takk for ditt spørsmål

Vi sender kvittering på innsendt spørsmål og svar når det kommer

Følg DN gründer på Facebook og Twitter