Printerkrøll for oppstartsyndling – over 100 mill. tapt på to år

Trykkeribransjens svar på Airbnb, norske Gelato Group, har globale ambisjoner, men veksten bremser opp og millionene fortsetter å renne ut av selskapet.

– Vi er nødt til å tenke stort, vi er nødt til å investere i å bygge unike produkter og tjenester som hele verden kan få tilgang til. Det er slik våre barn vil få jobb i fremtiden, sier Henrik Müller-Hansen, sjef og gründer i det norske skyselskapet Gelato Group.
– Vi er nødt til å tenke stort, vi er nødt til å investere i å bygge unike produkter og tjenester som hele verden kan få tilgang til. Det er slik våre barn vil få jobb i fremtiden, sier Henrik Müller-Hansen, sjef og gründer i det norske skyselskapet Gelato Group.Foto: Hampus Lundgren
Publisert 24. August 2018, kl. 09.28Oppdatert 24. August 2018, kl. 13.05