Camilla Pihl er blitt et av de raskest voksende norske klesmerkene: – Helt surrealistisk

På fire år har klesmerket Camilla Pihl økt inntektene fra 14 til 60 millioner kroner. Nå sikter gründeren og influenseren mot 100 millioner.

I fjor åpnet klesmerket Camilla Pihl sin andre butikk, i Oscars gate 19 i Oslo. Nå vil de satse internasjonalt. Fra venstre, gründer Camilla Pihl, daglig leder Susanne Holzweiler og merkevaredirektør Therese Bleken Merling.
I fjor åpnet klesmerket Camilla Pihl sin andre butikk, i Oscars gate 19 i Oslo. Nå vil de satse internasjonalt. Fra venstre, gründer Camilla Pihl, daglig leder Susanne Holzweiler og merkevaredirektør Therese Bleken Merling.Foto: Øyvind Elvsborg
Camilla Pihl
Publisert 17. June 2023, kl. 06.11Oppdatert 18. June 2023, kl. 11.58