Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }
Handel

Motesuksess utfordrer XXL

Med suksessmerker som Michael Kors og Marc Jacobs i stallen har gründerne av klesagenturet Blender gjort god butikk. Nå satser de 15 millioner på den siste trenden: sportsmote.

1 min Publisert: 05.08.16 — 21.24 Oppdatert: 7 år siden

– Athleisure-trenden er blitt stor på verdensbasis. Jeg tror det er en trend som har kommet for å bli, sier Blender-grüner Kyrre Alver. Her med daglig leder Glenn Veiby i det som skal bli sportsmote-butikken Juice. Foto:
– Athleisure-trenden er blitt stor på verdensbasis. Jeg tror det er en trend som har kommet for å bli, sier Blender-grüner Kyrre Alver. Her med daglig leder Glenn Veiby i det som skal bli sportsmote-butikken Juice. Foto: (Foto: Thomas T. Kleiven) Mer...
Ingrid Bjørklund
Livsstil Luksus Mote Louis Vuitton Hermès Handel

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.