Har tapt 60 mill. på modne kvinner

Oppkjøpsfondet FSN skulle tjene penger på klær til voksne damer, men så kom nedturen for kleskjeden PM. Nå er en næringslivsslugger hentet inn for å tilpasse kolleksjonen til modne kvinner som ikke vil kle seg gammelmodig.

Publisert: Oppdatert:

Modellene er blitt yngre, men målgruppen med godt voksne kvinner er fortsatt like viktig for PM-kjeden. Kundene Marit Lund (fra venstre), Reidunn Sandnes og Else Klepelv diskuterer hvordan kjedene håndterer den kjøpesterke gruppen med voksne «jenter».
Modellene er blitt yngre, men målgruppen med godt voksne kvinner er fortsatt like viktig for PM-kjeden. Kundene Marit Lund (fra venstre), Reidunn Sandnes og Else Klepelv diskuterer hvordan kjedene håndterer den kjøpesterke gruppen med voksne «jenter». (Foto: David Engmo)