Munnbind og netthandel ga ekstremvekst for Milrab

Munnbind til helsevesenet og boom i nettsalg av friluftsutstyr har gjort Milrab til en pengemaskin. Selskapet har solgt smittevernutstyr for over en kvart milliard til helsesektoren under koronaen.

Publisert: Oppdatert:

23. mars i fjor ankom en flysending på Gardermoen med 900.000 munnbind til helsevesenet hvorav Milrabs andel var over 800.000. – Og alle munnbindene godkjennes for bruk, sier styreleder og gründer Finn Magnus Torall i Milrab (til høyre). Her med daglig leder Lars Andreas Aglen på flyplassen ett år etter selskapets munnbindsatsing startet.
23. mars i fjor ankom en flysending på Gardermoen med 900.000 munnbind til helsevesenet hvorav Milrabs andel var over 800.000. – Og alle munnbindene godkjennes for bruk, sier styreleder og gründer Finn Magnus Torall i Milrab (til høyre). Her med daglig leder Lars Andreas Aglen på flyplassen ett år etter selskapets munnbindsatsing startet. (Foto: Elin Høyland)