Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }
Handel

Nordmenn har fått nok av hotdogmaskiner og blodsirkulasjonsmaskiner

Brexit-effekten spriter opp resultatet til Elkjøp. Elektronikkgiganten er en vekstmaskin, men hype-produkter har kundene rett og slett blitt lei av.

1 min Publisert: 06.07.17 — 07.05 Oppdatert: 6 år siden

Konsernsjef i Elkjøp Jaan Ivar Semlitsch har vært en vekstgarantist for de engelske eierne. Her er foran den nye roboten på hovedlageret i Jönköping som fordeler 18.000 varer ut til butikker og privatkunder i hele Norden.
Konsernsjef i Elkjøp Jaan Ivar Semlitsch har vært en vekstgarantist for de engelske eierne. Her er foran den nye roboten på hovedlageret i Jönköping som fordeler 18.000 varer ut til butikker og privatkunder i hele Norden. (Foto: Javier Auris, DN) Mer...
Lars Kristian Solem

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.