Dagligvaregigant forbereder Amazon-inntreden: – Vi tror at Amazon vil endre nordmenns handlevaner

Dagligvarekonsernet Norgesgruppen vil ta over 250 millioner reklamekroner for sine merkevareleverandører for å komme nettgiganten Amazon i forkjøpet: – Vi har sett at Amazon er en av verdens reklamekanaler som nå utfordrer oss.

Publisert: Oppdatert:

Analysedirektør og Trumf-sjef Truls Fjeldstad i Norgesgruppen (t.h.) har i flere år jobbet med strategien for å møte Amazons inntreden i Norden. Her er han sammen med Kristin Bigseth som er ansvarlig for å utvikle konsernets digitale løsninger.
Analysedirektør og Trumf-sjef Truls Fjeldstad i Norgesgruppen (t.h.) har i flere år jobbet med strategien for å møte Amazons inntreden i Norden. Her er han sammen med Kristin Bigseth som er ansvarlig for å utvikle konsernets digitale løsninger. (Foto: Elin Høyland)