Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }

Linda Hofstad Helleland

Linda Hofstad Helleland, kulturminister 

Innlegg

Vi skal ha tempo i mediepolitikken

De økonomiske utfordringene i mediebransjen kan i verste fall svekke den offentlige samtalen.

2 min Publisert: 27.06.17 — 20.46 Oppdatert: 6 år siden

Endringer i befolkningens medievaner har vært store siden regjeringsskiftet i 2013. Nå står Videoinnhold for hele 70 prosent av bredbåndstrafikken i Telenors nett. Foto:
Endringer i befolkningens medievaner har vært store siden regjeringsskiftet i 2013. Nå står Videoinnhold for hele 70 prosent av bredbåndstrafikken i Telenors nett. Foto: (Foto: Daviles/Getty Images/iStockphoto) Mer...
Medier Politikk NRK Tv Mediemangfoldsutvalget Innlegg

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.