Uriktig fremstilt av DN

Snapsale-saken har to sider. DN utelot den ene.

DN hevder at Schibsted så på Snapsale som en «potensielt farlig konkurrent». Faktum er at da Schibsted investerte i Snapsale i juni 2014, hadde ikke Snapsale noe produkt på plass. Kronikkforfatter og sjef i Schibsted Norge, Didrik Munch, til venstre og konsernsjef Rolv Erik Ryssdal til høyre. Foto: Javier Auris
DN hevder at Schibsted så på Snapsale som en «potensielt farlig konkurrent». Faktum er at da Schibsted investerte i Snapsale i juni 2014, hadde ikke Snapsale noe produkt på plass. Kronikkforfatter og sjef i Schibsted Norge, Didrik Munch, til venstre og konsernsjef Rolv Erik Ryssdal til høyre. Foto: Javier Auris
Publisert 1. May 2017, kl. 15.33Oppdatert 5. May 2017, kl. 12.30