torsdag 12. april 2018
Gaselle Fagkonferanse i Trondheim
«Fra likes til business». Hvordan utnytte sosiale medier for å gjøre bedriften og produktet ditt attraktivt?
I jungelen av plattformer og nye trender føler mange seg rådville når sosiale medier skal integreres i markedsplanen. For hva er det egentlig som er viktig, riktig og ikke minst – hvordan får du likes til å bli til business for din bedrift? Til vårens fagkonferanser har vi invitert tre fageksperter som ser forbi buzz og brenner for riktig ressursbruk og effekt.
Alle deltagerne vil motta en oppsummering av fagkonferansen i etterkant.
Vi håper å se deg i april!
Tid12. april 2018 kl 08:00 - 10:00 Påmeldingsfrist12. april |
StedClarion Collection Hotel Grand Olav, Trondheim |
PrisGRATIS (Begrenset antall plasser) |
*Alle priser er eksklusive mva |
||
Vis fullt konferanseprogram
Kl. 08:00 | Registrering og servering av frokost |
Kl. 08:30 | Velkommen og innledning ved konferansier |
Kl. 08:35 | Viktigheten av god identitet i sosiale medier Johanne Koivunen Hoff, Innholdsprodusent og kreatør i Dagens Næringsliv/DNX |
Kl. 09:00 | Slik skaper du synlighet for din bedrift i sosiale medier Takin Kroop, Social Media Manager i Nordic Choice Hotels |
Kl. 09:30 | Pause |
Kl. 09:40 | Engasjement i sosiale medier - Hva er det verdt? Rune Albertsen, Client Director i GroupM |
Kl. 10:00 | Avslutning og takk for i dag |
Bekreftede foredragsholdere
Johanne Koivunen Hoff, Innholdsprodusent og kreatør i Dagens Næringsliv/DNX
Johanne (25) jobber som innholdsprodusent og kreatør i DNX. Hun har tidligere jobbet for konkurrenten Spoon, hvor hun i tillegg til å være innholdsprodusent og kreatør, også jobbet med konsepter, tekst og video. Hun har tidligere vært journalist i Magasinet Dagbladet og journalist og utgavesjef i Magasinet i Bodø Nu. Johanne har en bachelor i Journalistikk, og har tatt fag i ledelse, globalisering, internasjonal politikk og entrepenørskap fra bla UiO.
Takin Kroop, Social Media Manager i Nordic Choice Hotels
Takin har jobbet med noen av verdens største merkevarer. Å ha jobbet med et vidt spekter av bedrifter strategisk og operasjonelt har gitt Takin dyp innsikt i å skape suksesscase for kunder. Han har derfor stor ekspertise om praktisk bruk av Facebook som markedsførings- og salgskanal. Takin har holdt mange kurs og foredrag i Norge og utlandet.
Rune Albertsen, Client Director i GroupM
Rune har over 7 års erfaring med data-drevet strategisk rådgivning, med en sterk tro på at riktig anvendelse og forståelse av analyseteknikker fører til et reelt konkurransefortrinn.