28.11 inviterer DN til novembertreff på Oslos ærverdige scene «Chat Noir». Ta med kollegaer og venner for en ettermiddag med faglig påfyll, inspirasjon og underholdning.
- Hør hvordan merkevarebyggere i stjerneklassen jobber for å vinne kunder og fans. Hva er forskjellen på å bygge merkevare som bedrift, og en kjendis?
- «Rock’n’roll møter et ambisiøst techselskap». Slik beskriver gründerne bak den svenske musikksuksesshistorien Epidemic Sound seg selv. Selskapets CMO, Edward Höglund møter Martin Schütt, medgründer av Askeladden & Co som har hjulpet Cutters på sin reise og har startet blant annet Dr.Dropin, i samtale med Anita Krohn Traaseth. Hva er deres beste råd når du skal skalere en businessidé?
Det blir musikalske innslag med Emilie Hollow, og vinsmaking med DNs egen vinjournalist Merete Bø.
Som kveldens finale avslører vi hvem som troner på toppen av gaselle-listen for 2019. Dagens konferansier er tech-gründer Isabelle Ringnes.