Gjennom programmatiske kjøp av annonser, kan tredjeparter få tilgang til personopplysninger om våre sluttbrukere. Opplysningene er ikke direkte identifiserbare, men vil være knyttet til at din navnigasjon på nett har en unik identifikator. Dagens Næringsliv kontrollerer hvilke tredjeparter som kan kjøpe eller ta del i kjøpsprosessen for annonser gjennom såkalt programmatisk annonsebørs på våre nettsider. Tredjepartene er kvalifisert av Dagens Næringsliv og Dagens Næringsliv vil ikke tillate tredjeparter som ikke vi stoler på.
Nedenfor finner du tredjepartene i programmatisk annonsering DN har godkjent, med lenke til partenes nettsted og personvernerklæring.
Delta project, Delta projects personvernerklæring
Bid Theatre, Bid Theatres personvernerklæring
Adforms, Adforms personvernerklæring
The trade desk, The trade desks personvernerklæring
Audience project, Audience projects personvernerklæring
Google, Googles personvernerklæring
Integral, Integral ads personvernerklæring
Wizaly, Wizalys personvernerklæring
User Report, User reports personvernerklæring
Sizmek, Sizmeks personvernerklæring
Seenthis, Seenthis personvernerklæring
Bannerflow, Bannerflows personvernerklæring
Norstat, Norstats personvernerklæring
Oracle, Oracles personvernerklæring
Adobe, Adobes personvernerklæring
Doubleverify, Doubleverifys personvernerklæring
Kobler, Koblers personvernerklæring
Mediamath, Mediamaths personvernerklæring
Group M, Group Ms personvernerklæring
Tacticrealtime.com, Tacticrealtimes personvernerklæring
Nielsen, Nielsens personvernerklæring
Appnexus, Appnexus personvernerklæring
Nurofy, Nurofys personvernerklæring