Lufthansa Technik, som er et datterselskap av Lufthansa, har utviklet et nytt luksuriøst kabindesign, skriver bransjenettstedet Insideflyer.

Kabinen er i første omgang tiltenkt Airbus A220, men man kan se for seg at det blir overført til andre flytyper også.

Tregulvet er gjennomgående i kabinen, det samme er de lyse, myke møblene.
Tregulvet er gjennomgående i kabinen, det samme er de lyse, myke møblene. (Foto: Lufthansa)

Designet er utformet slik at skilleveggen mellom kabin og cockpit blir en glassvegg, noe som gjør at passasjerene får den samme fine utsikten som pilotene uten å måtte flytte på seg.

Kabinen har fått lyse farger med myke, luksuriøse møbler preget av rene linjer og tregulv. Teknologiske installasjoner og skjermer er skjult og kan tas frem etter behov. (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.

Hva er det som gjør en tur på første klasse verdt det?
Emirates reklamerer med seks unike suiter på første klasse fra Gardermoen. Men er det verdt å betale dobbelt så mye som businessklasse?
02:00
Publisert: