Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne

The Who og kunsten å selge seg

Tekst

Vil du få varsel hver gang Audun Vinger publiserer noe?

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Avbryt

«The Who Sell Out» viste i 1967 hvordan produktplassering også kan være kunst.

Fotografen David Montgomery og designerne David King og Roger Law brakte amerikansk popkunst til swinging London med omslaget til «The Who Sell Out».

Fotografen David Montgomery og designerne David King og Roger Law brakte amerikansk popkunst til swinging London med omslaget til «The Who Sell Out».

Informasjonskapsler og personvern

Dagens Næringsliv er ansvarlig for dataene du oppgir og dataene vi samler om dine besøk på DN.no. Vi bruker informasjonskapsler og dine data til å analysere og forbedre tjenestene, og til å tilpasse annonser og deler av innholdet du ser og bruker. Dersom du er innlogget, kan du endre dine innstillinger for personvern.

Les mer Ok, jeg skjønner