DN Helg

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • DN Helg
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
    • Skattelister
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Gilde

– Jeg deler i alle fall ikke oppfatningen om at vi er monopolister, for vårt segment er preget av veldig sterk konkurranse. sier Anne Marit Panengstuen, sjef for Nortura. Foto: Per Thrana

Kraftig smell for Nortura: – Vi er rammet av veldig høye kostnadsøkninger

Gilde provoserte forbrukerne med annonse for norsk svinekjøtt i juni.. Foto: Gunnar Blöndal

Gilde og Nortura trekker grise-reklame

Flere forbrukere ble provosert av annonsen for norsk svinekjøtt etter at NRK sendte sjokkdokumentaren «Griseindustriens hemmeligheter». Foto: Gunnar Blöndal

Innlegg: Forbrukerne vil ikke bedras

Få varsel når vi skriver om
Gilde

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
.

Norturas styreleder om «grisestormen»: – Akkurat nå blir vi ikke trodd, uansett hva vi sier eller gjør

Gilde har provosert forbrukerene med annonse for norsk svinekjøtt. ---. Foto: Gunnar Blöndal

Forbrukertilsynet kaller Nortura inn på teppet: Mener bondeselskapet bryter markedsføringsloven

Norske forbrukere bør utvikle en passende dose mistillit til den norske kjøttbransjen, skriver innleggsforfatterne.. Foto: Thomas T. Kleiven

Bullshit om gris

Denne Gilde-annonsen provoserer filmprodusenten bak sjokkdokumentaren «Griseindustriens hemmeligheter».. Foto: Gunnar Blöndal

Forbrukertilsynet har fått 20 klager på Gildes grisereklame

Denne Gilde-annonsen provoserer filmprodusenten bak sjokkdokumentaren «Griseindustriens hemmeligheter».. Faksimile: Reklame for Gilde

Filmprodusent om Gildes grisereklame etter sjokkdokumentar: – Trist og provoserende

Arne Vidar (t.h.)mener salget til Scandza-konsernet er en god løsning for familiebedriften Leiv Vidar som ble startet på Hønefoss i 1950. Her sammen med Scandza-toppen Stig Sunde.. Foto: Hans Olav Hole

Matgigant svelger kjent norsk pølse-klassiker

Jan Paul Bjørkøy og Kiwi har kuttet 40 tonn salt i sine kjøttdeiger. Kiwi-sjefen mener hele bransjen burde følge etter for å bidra til sunnere mat for folket.. Foto: Mikaela Berg

– Ingen grunn til at kundene skal betale for vann

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.