Magasinet

Hurtigmeny

  • DN.no
  • Logg inn
  • Kundeservice

Hovedmeny

  • Dagens avis
  • Nyheter
    • Siste nytt
    • Politikk og samfunn
    • Energi
    • Utenriks
    • Gründer
    • Eiendom
    • Etterbørs
  • Meninger
    • Kommentarer
    • Debatt
  • DN Ledelse
  • Magasiner
    • Magasinet
    • D2
  • Livsstil
    • Smak
    • Aktiv
    • Bil
    • Privat
    • Tekno
  • Tjenester
    • DN Investor
    • Boligbasen
    • Nyhetsbrev
    • DN Jobb
  • Kundeservice
  • Kjøp abonnement

Søk

Du har ikke skrevet inn søkeord, ingen søkeresultater å vise.

Hovedmeny

  • eAvisen
  • Min side
  • Min leseliste
  • DN Mer
  • Mine nyhetsbrev
  • Logg ut av DN

Saker om:

Karl-Fredrik Tangen

En vei til utlandet går via charteroperatør Ving. Hos dem tilbys «MyHoliday Card» fra DNB med effektiv rente på 30,7 prosent til dem som har sett naboens Syden-bilder og ikke synes at kanoturen lommeboken tillater er bra nok å vise frem, skriver artikkelforfatteren.. Foto: Skjalg Bøhmer Vold

Feriepresse som reklamefilial for bankenes dobbeltmoral

Søren, krise. Ragnar Lie var den første som delte sin sorg over Brødboksens konkurs på selskapets sider. Han og hunden Kipper må nå finne seg nytt helgeritual.

R.I.P. Brødboksen: – Ikke rart det blir ramaskrik fra fornøyde kunder når du har gitt bort varene

Kloke hoder tenker likt, men det er likevel sjelden de klarer å produsere tilnærmet identiske kronikker.. Faksimile

Fikk samme kronikk på trykk under fem ulike navn

Få varsel når vi skriver om
Karl-Fredrik Tangen

Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst.

Ja takk!
Toyota utviklet «lean production» og skapte en ny standard. Metoden ble etterhvert formidlet av konsulentselskaper – «men da var det ikke lengre attraktivt å bruke «lean» som strategi. Nettopp fordi den var blitt et universalkrav. Som digitalteknologi blir på stadig flere områder», skriver innleggsforfatteren. Bildet er fra en Toyota-fabrikk i Sakarya i Tyrkia.. Foto: Anadolu Agency/Getty Images

- Om norske ledere tror de mangler en digital strategi, misforstår de definisjonen av «strategi»

Jens Stoltenberg spiller ofte inn videoer på kjøkkenet til sin far, Thorvald Stoltenberg. Facebook-innlegget der far og sønn lager sildesalat har hatt rundt 250.000 visninger hittil.. Foto: Klaudia Lech

Politikere skrur på Facebook-sjarmen

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av NHST Media Group. For mer informasjon om NHST Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.