Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }
Makroøkonomi

250.000 vil ha fruktrabatt

Matvareprisene har ikke falt så mye på 14 år. Kiwi og Rema 1000 fortsetter priskampen før jul med å gi rabatt på frukt og grønt.

1 min Publisert: 11.01.16 — 21.51 Oppdatert: 7 år siden

Kiwi har økt frukt- og grøntsalget med 40 prosent i årets første uke. Her ved butikksjef Anders Bostrøm i Kiwi Barcode.
Kiwi har økt frukt- og grøntsalget med 40 prosent i årets første uke. Her ved butikksjef Anders Bostrøm i Kiwi Barcode. (Foto: Per Ståle Buegjerde) Mer...

Einar Takla , Eliese Laustsen , Lars Kristian Solem og Mads Kvernen Kleppe

Jan Paul Bjørkøy Frank Jullum Danske Bank Markets Ingvill Størksen Danske Bank Makroøkonomi

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.