– Vi har dessverre problemer med flere av tjenestene våre akkurat nå. Vi gjør alt vi kan for å rette feilen så raskt som mulig, skriver DNB på sin egen Facebook-side.

Kommunikasjonsrådgiver Cecilie Skjennald i DNB sier i en epost til E24 at blant annet uttak fra minibank, overføring og betaling via nettbank og mobilbank og aksjehandel er blant tjenestene det er problemer med.

– Vi beklager alle ulemper dette medfører for kundene våre og håper at alle systemer fungerer igjen så raskt som mulig, sier Skjennald.

Feilen oppsto rundt klokken 14.40 tirsdag.

(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.

- Hadde ikke penger til å dekke forsikringsutbetalinger
Da finanskrisen kom hadde banker forsikret seg mot tap hos AIG - verdens største forsikringsselskap.
02:14
Publisert: