– Tanken om å eie vann har alltid interessert meg, delvis fordi jeg drikker 15 liter om dagen, sier Johnson, også kjent som «The Rock», på Instagram.

Johnson skal bidra med råd ettersom det norske selskapet skal ekspandere til nye markeder, som Kina, skriver Nettavisen som først omtalte saken.

– Johnsons globale innflytelse vil være uvurderlig

«Som en kulturell leder som vet hva publikum vil ha, vil Johnsons globale innflytelse og ekspertise være uvurderlig når merket blir introdusert til et nytt publikum», heter det i en pressemelding, fra Voss of Norway.

Nettavisen skriver at de første resultatene av samarbeidet vil bli lansert i starten av 2020.

– Jeg har drukket Voss-vann i årevis, enten på filmsettet, i «The Iron Paradise» (Johnsons flyttbare treningsstudio, red.anm.) eller med venner og familie. Jeg er glad for at min genuine begeistring for Voss er blitt gjort om til en formell investering. Arbeidet med deres eksepsjonelle lederteam for å skape nye produkter og utvikle nye samarbeid. Vi skal bygge store ting sammen, sier Johnson i meldingen.

Johnson – «The Rock» – har selv lagt ut på Instagram en sak der han er avbildet med en Voss-flaske.

Markedsdirektør i Voss Ariel Boorstin mener Johnson kommer til å spille en viktig rolle for Voss of Norway fremover.

Kjølvannet av dårlige nyheter

Voss har slitt lenge med lønnsomheten, men skal vokse – blant annet i Kina. Det er blant annet her «The Rock» skal fungere som rådgiver. (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.