Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }
Markedsføring

Forbrukslånaktører kjemper om Google-plass: – På det meste ser vi at budene kan være opp til 8–900 kroner per klikk

Eksplosiv vekst i forbrukslånbransjen fører til tøffere kamp om topplasseringer i Google-søk. Eksperter anslår at ordet «forbrukslån» nå er verdt minst 650 kroner per klikk på en normal dag.

2 min Publisert: 20.11.18 — 15.16 Oppdatert: 5 år siden

– For å ligge blant de fire øverste må man belage seg på å betale 650 kroner per klikk. På det meste ser vi at budene kan være opp til 8–900 kroner per klikk i enkelte perioder og målgrupper, sier Christian Fure, administrerende direktør i digitalbyrået Iprospect.
– For å ligge blant de fire øverste må man belage seg på å betale 650 kroner per klikk. På det meste ser vi at budene kan være opp til 8–900 kroner per klikk i enkelte perioder og målgrupper, sier Christian Fure, administrerende direktør i digitalbyrået Iprospect. (Foto: Gorm K. Gaare) Mer...
Stian Øvrebø Johannessen
Markedsføring Digital markedsføring Google Forbrukslån Reklame Markedsføring

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.