Tise vinner kampen om brukte klær

Tise doblet antall månedlige aktive brukere på ett år, og 300.000 bruker nå appen månedlig. Tise leder følgelig an i kampen om kjøp og salg av brukte klær – mot Schibsted og de utenlandske konkurrentene.

Publisert: Oppdatert:

I likhet med nær 70 prosent av jenter mellom 18 og 24 år har Anneli Aaland (23) en bruker på Tise: – Det er som Instagram: Det er bare å legge ut et bilde og skrive en tekst, sier hun. Til vanlig tar venninner eller kjæresten bilder av henne til profilen, iført antrekkene hun selger.
I likhet med nær 70 prosent av jenter mellom 18 og 24 år har Anneli Aaland (23) en bruker på Tise: – Det er som Instagram: Det er bare å legge ut et bilde og skrive en tekst, sier hun. Til vanlig tar venninner eller kjæresten bilder av henne til profilen, iført antrekkene hun selger. (Foto: Didrik Linnerud Arnesen)