Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }

Jon Erik Ofstad

Jon Erik Ofstad, daglig leder og partner i Abon as. Tidligere opplagsdirektør i Aftenposten og leder i Infosoft.

Medier

Handelsnæringen bør følge etter mediebransjen

Det er minst fire grunner til at medienes abonnementsmodell er en god idé også for andre bransjer.

1 min Publisert: 22.11.17 — 20.24 Oppdatert: 6 år siden

Zalando.com, er én av mange aktører som er i ferd med å ta livet av den tradisjonelle måten å handle på. Her fra Zalando i Moissy Cramayel, Frankrike.
Zalando.com, er én av mange aktører som er i ferd med å ta livet av den tradisjonelle måten å handle på. Her fra Zalando i Moissy Cramayel, Frankrike. (Foto: Aurelien Morissard/IP3/Getty Images) Mer...
Jon Erik Ofstad Amazon Netthandel Handel Schibsted Medier

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.