Norwegian har de siste ukene slitt med store tekniske problemer med langdistanserutene. Selskapet har hele veien lagt skylden på flyprodusenten Boeing, som har stått for leveransen av de to problemflyene.

Som følge av dette har passasjerene rast mot selskapet og mener de har fått altfor dårlig informasjon, skriver VG i dag.

Forstår behovet
Norwegian innrømmer nå at de forstår at kundene har hatt et stort informasjonsbehov, og at det har vært slitsomt for mange å måtte vente på flyet i mange timer. Kommunikasjonsdirektør Anne-Sissel Skånvik sier også til VG at Norwegian ikke har gjort en god nok jobb under den vanskelige oppstarten.

- Nei, vi skal aldri si oss helt fornøyd. Vi går igjennom ting hele tiden for å se hva vi kan gjøre bedre, sier hun til VG.

Intern gjennomgang
- Nå samler vi opp tilbakemeldinger fra kundene og egne erf#229er, og har en intern gjennomgang av det. Svaret mitt er at det alltid vil være ting vi finner som kunne vært gjort annerledes, sier Skånvik til VG.

Selskapet ønsker ikke kommentere ytterligere på saken.

Les også:
Norwegian innkaller Boeing til Dreamliner-møte
Norwegian i medvind
- Det måtte bli trøbbel
(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.