Vi benytter cookies på DN.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.Les mer her.

Kolonihagen-sjef Kristina Finne presenterte den kommende introduksjonen i Rema-hyllene under et kjøpmannsmøte for Oslo tidligere denne måneden. Kolonihagen er ett av Remas grep i den mye omtalte leverandørstrategien.  Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Kolonihagen-sjef Kristina Finne presenterte den kommende introduksjonen i Rema-hyllene under et kjøpmannsmøte for Oslo tidligere denne måneden. Kolonihagen er ett av Remas grep i den mye omtalte leverandørstrategien.  Foto: Skjalg Bøhmer Vold les mer

Vil kapre kresne kunder

Rema tar opp kampen mot premiummerket Jacobs Utvalgte og rydder plass til sin egen merkevare Kolonihagen. 

Det beste fra DN+

  • Populære Søk:
  • Siste stillinger
  • Lederstillinger
Vis alle stillinger

Mest sett på DNtv nå