Forsøksgruppene fikk senket den biologiske alderen med åtte år – nå har gründerne tredoblet omsetningen

Den NTNU-støttede helseappen Myworkout tredoblet omsetningen i 2018.

Emma Gulbrandsen (til venstre foran), leder for Blir Frisk-appen og Bjarke Thorøe (til høyre foran), direktør for Storebrand Helseforsikring er på løpetur med kolleger utenfor kontoret. Storebrand Helseforsikring tilbyr en norskutviklet app til kunder som vil trene seg til et sterkere hjerte. Appen har også blitt veldig populær internt.
Emma Gulbrandsen (til venstre foran), leder for Blir Frisk-appen og Bjarke Thorøe (til høyre foran), direktør for Storebrand Helseforsikring er på løpetur med kolleger utenfor kontoret. Storebrand Helseforsikring tilbyr en norskutviklet app til kunder som vil trene seg til et sterkere hjerte. Appen har også blitt veldig populær internt.Foto: Per Ståle Bugjerde
Publisert 27. March 2019, kl. 12.02Oppdatert 29. March 2019, kl. 09.15