I 2018 opplevde Geelmuyden Kiese en stor partnerflukt. Totalt syv partnere sluttet i løpet av fjoråret, og etter nyttår sluttet ytterligere to – sist Eva Sannum.

Nå har kommunikasjonsbyrået erstatteren klar. Ole Henrik Stubberud kom til selskapet i 2017 og trer inn i rollen som kreativ leder etter Sannum.

– Det ligger i min natur å stikke nesa mi borti alt som skjer der jeg jobber. Jeg blir genuint glad av å se andre lykkes, og spesielt hvis jeg har kunnet bidra til det. Sånn sett føles det naturlig å tre inn i denne stillingen, sier Stubberud i en pressemelding.

Før 44-åringen begynte i Geelmuyden Kiese har han jobbet i Ogilvy & Mather og Kitchen Reklamebyrå.

Både Stubberud og sjef i selskapet Hans Geelmuyden har ambisjoner om å sanke priser.

– I GK er vi opptatt av hvordan teknologi gjør at alt blir kjent. Konsekvensen blir at samfunnsansvaret tar plass i merkekjernen, noe som passer GK som hånd i hanske. I byrået vårt har vi en annen kompetanse enn konkurrentene våre. Derfor kan vi lage annerledes kommunikasjon. Nå intensiverer vi jakten på både løver, fisk og resten av gullfaunaen. Jeg legger ikke bare til side penger til nytt premieskap. Vi må skaffe en ark, sier Geelmuyden i pressemeldingen. (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.

Nå har det virkelig tatt av for Tesla i Norge. Her ser du hvorfor det neppe vil gi seg med det første
00:50
Publisert: