Gambit-sjefen om spesialiserte pr-byråer: – Å bare være god på én ting blir litt meningsløst

Kommunikasjonsbyråer som spesialiserer seg på strategisk og finansiell rådgivning har langt bedre resultatmarginer enn bransjeaktørene med bredere tjenestespekter.

Publisert: Oppdatert:

Gambit-sjef Henrik Halvorsen mener bredde er en fordel for å møte behovene til markedet og de største selskapene i Norge. – Et selskap kan ikke se isolert på en krise, uten å vurdere hvordan dette påvirker tilliten til merkevaren, selskapets omdømme, eller evne til å få tak i de folkene de ønsker, sier han.
Gambit-sjef Henrik Halvorsen mener bredde er en fordel for å møte behovene til markedet og de største selskapene i Norge. – Et selskap kan ikke se isolert på en krise, uten å vurdere hvordan dette påvirker tilliten til merkevaren, selskapets omdømme, eller evne til å få tak i de folkene de ønsker, sier han. (Foto: Sondre Transeth)