– Jeg er bare helt hårreisende forbannet over hele prosessen

Tor Bjerkestrand Mo (31) bestilte hotell i Mexico via Hotels.com og ble trukket to ganger for oppholdet. Siden «forsvant» hotellet og Hotels.com besvarte ikke hans henvendelser.

– Jeg mener de tolker regelverket sitt meget fordelaktig i sin favør. Jeg føler at de nærmest har en strategi på å dra dette ut i tid, slik at folk til slutt gir opp, sier Tor Bjerkestrand Mo som brukte tre måneder på å få igjen pengene sine hos Hotels.com. Foto: Mikaela Berg
– Jeg mener de tolker regelverket sitt meget fordelaktig i sin favør. Jeg føler at de nærmest har en strategi på å dra dette ut i tid, slik at folk til slutt gir opp, sier Tor Bjerkestrand Mo som brukte tre måneder på å få igjen pengene sine hos Hotels.com. Foto: Mikaela Berg
Publisert 13. February 2018, kl. 19.45Oppdatert 13. February 2018, kl. 20.17