Dagens Næringsliv

Åpne i appen

Åpne
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
Tips oss
${loggedInUserFirstNameFirstChar}${loggedInUserLastNameFirstChar}
${ subscriptionType }
${ loginMenu.buttonText } ${ bliAbonnent.buttonText }
  • ${ logoutMenu.buttonText }
  • ${ nhstLogoutMenu.buttonText }
Privatøkonomi

Disse produktkategoriene gikk mest ned – og opp – i pris på Black Friday i fjor

Og her er bestselgerne du bør se etter på salg i år.

2 min Publisert: 22.11.17 — 16.27 Oppdatert: 6 år siden

Av totalt 897 enkeltprodukter kom hver femte tv-modell på tilbud på Black Friday i fjor. Syv prosent av tv-ene gikk imidlertid opp i pris.
Av totalt 897 enkeltprodukter kom hver femte tv-modell på tilbud på Black Friday i fjor. Syv prosent av tv-ene gikk imidlertid opp i pris. (Foto: Per Thrana) Mer...
Magnus Eidem
Black Friday Forbrukerelektronikk Handel Privatøkonomi

DN Jobb

Ukens stilling

Det som teller

Dagens Næringsliv er Norges fremste næringslivsavis. Siden 1890 har vi vært først med nyhetene om bransjene, bedriftene og menneskene som former samfunnet. Vi gir deg kunnskap, inspirasjon og grunnlag for gode valg.

Sjefredaktør og administrerende direktør

  • Janne Johannessen

Redaktører

Kontakt

Tips oss

Dagens Næringsliv er en del av DN Media Group. For mer informasjon om DN Media Group klikk her. Vi arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.