Se oversikten over det kundene mener er landets beste pr-, reklame- og mediebyråer lenger ned i saken.
Kåringen Årets Byrå arrangeres for andre gang av Regi, i samarbeid med DN, og har undersøkt hvilke pr-, medie- og reklamebyråer som har mest tilfredse kunder.
Blant kriteriene som vurderes er byråenes strategiske kompetanse, kreative nivå, og digitale kompetanse, i tillegg til hvor god man er på å forstå kundenes profiler.
53 byråer har meldt seg på kåringen i år, mot 48 i fjor. Av de 53 kvalifiserte byråene er 33 nominert i syv ulike kategorier.
I Sverige har Regi gjennomført den samme undersøkelsen i 17 år, med stor oppslutning fra bransjen.
Vinnere (inkludert 2. og 3. plass)
Små reklamebyrå (under 25 millioner kroner i omsetning)
- HK Reklamebyrå
- Naug & Venner
- Aptum
Åpen klasse
- Uniform
- Red Performance
- Fasett
- Futatsu Industries
- Maxus
- Mood Communication
- Re: Media
- Futatsu Industries
- Anti
- Pol
- Anti
- Iteo
- Wergeland Apenes
- Nucleus
- Red Media Consulting
- Carat
- Starcom
- Iteo
Store reklamebyråer (over 50 millioner kroner i omsetning)(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.
- Kitchen Reklamebyrå
- Los & Co
- Dinamo