Mangler de nye selgerne

Reklamebransjen har akutt behov for nye markedsførere den ikke finner i Norge. De må være høyt utdannede teknologer, ikke økonomer. Mediebyrået Starcom drar nå til India for å finne dataingeniører.

Publisert: Oppdatert:

Mediebyrået Starcom inngår samarbeid med SMG Convonix, som fra basen i India sysselsetter 350 dataingeniører. Rohit Patil (i midten) i SMG Convonix flytter til Norge for å opprette et kontor i Oslo. Her med Stian Giskeødegård (til venstre) og Peder Mittet i Starcom. Foto: Ida von Hanno Bast
Mediebyrået Starcom inngår samarbeid med SMG Convonix, som fra basen i India sysselsetter 350 dataingeniører. Rohit Patil (i midten) i SMG Convonix flytter til Norge for å opprette et kontor i Oslo. Her med Stian Giskeødegård (til venstre) og Peder Mittet i Starcom. Foto: Ida von Hanno Bast (Foto: Dagens Næringsliv)