Vibeke Hauge blir strategisk rådgiver i reklamebyrået SMFB. Hauge var en av ni partnere som sluttet i pr-byrået Geelmuyden Kiese (GK) over en ni måneders periode i 2018 og 2019. Hun jobbet i en kort periode i år i Accenture Interactive, men bytter nå jobb igjen.

– Hvorfor valgte du å slutte i Accenture?

– Jeg hadde noen utrolige måneder i Accenture Interactive og hadde ingen planer om å slutte, men tilbudet fra SMFB var rett og slett for spennende, svarer Hauge.

Hauge har tidligere jobbet i pr-byrået Dinamo.

– Med sin tunge kompetanse innen strategisk kommunikasjon gjennom nærmere 20 år i Geelmuyden Kiese og Dinamo er Vibeke et verdifullt tilskudd til SMFB, sier administrerende direktør Kristian Kristiansen i SMFB i en pressemelding.

SMFB tilbake etter tungt år

SMFB er et av Norges større reklamebyråer og har kunder som Ikea, VG, Tine og Rikstv. Etter underskudd i 2016, har selskapet snudd den negative trenden. I 2018 økte inntektene med 11,6 prosent og overskuddet før skatt endte på 9,4 millioner kroner. (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.