Målet på god eller dårlig ledelse finner man på selskapets bunnlinje. Oppskriften på suksess som leder har konsulentselskapet Enalyzer analysert seg frem til.

Det skriver Ukeavisen Ledelse.

Sammen med professor Henrik Holt Larsen fra Copenhagen Business School har Enalyzer intervjuet 1450 ledere i nordiske selskaper for å finne veien til suksess. Undersøkelsen er utført på oppdrag for The Leadership Company i Danmark.

Suksessrike sjefer er definert som ledere som kontinuerlig, i tre år, har hatt ambisiøse mål og enten innfridd eller overgått disse målene.



(Kilde: Ukeavisen Ledelse)(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.