Data storage device, Dishware, Wheel, Plate, Sleeve, Dvd, Tableware, CD, Pink, Font
Material property, Font

KORONAKRISEN – ETT ÅR ETTER

SAMARBEIDSPARTNERE

Aqua
Material property
Data storage device, Dishware, Wheel, Plate, Sleeve, Dvd, Tableware, CD, Pink, Font
Material property, Font

KORONAKRISEN – ETT ÅR ETTER

SAMARBEIDSPARTNERE

Aqua
Material property

Ett år etter at Norge stengte ned
– hva har vi lært?

Børsene stupte, skolene stengte og permitteringer skjøt rett til værs. Ett år senere lever vi fortsatt i en unntakstilstand. Hva har det gjort med oss?

I DN Studio møter du noen av dem som - på ulike måter - har sett krisens virkning på nært hold. Hva har de sett og lært? Og hvordan kan Norge utnytte krisen til å skape et bedre og mer bærekraftig samfunn?

Sendingen er en kombinasjon av redaksjonelt og kommersielt innhold.

Musical instrument, World, Fashion, Crowd

Sendingen starter kl. 10.00
12.03.2021

Program

10.00 Hva venter oss når pandemien er over? [se opptak]

Intervju med statsminister Erna Solberg. Oppfølgingssamtale mellom Eva Grinde og Frithjof Jacobsen om den politiske koronasituasjonen. Hvem vinner, hvem taper og er det viruset som avgjør valget til høsten?

Frithjof Jacobsen
Dagens Næringsliv

Erna Solberg
Statsminister

Eva Grinde
Dagens Næringsliv

10.30 Dette har vi lært - og hvor går veien videre? [se opptak]

Annonsørinnhold: Pandemien har satt norsk næringsliv på en helt ny prøve. Hvordan har det påvirket næringslivet - og hva må gjøres for å lykkes fremover?

Lise Lyngsnes Randeberg
Tekna

Tonje Sandberg
Accenture

Håkon Haugli
Innovasjon Norge

Marius Klemo
Elkjøp

11.00 En kickstart for et bærekraftig Norge? [se opptak]

Annonsørinnhold: Siden 12. mars 2020 har de fleste virksomheter blitt tvunget til å endre måten de jobber på. Hva skal til for at vi holder innovasjonskraften oppe og gjør Norge til en bærekraftnasjon på vei ut av krisen?

Lise Lyngsnes Randeberg
Tekna

Ivar Slengesol
Eksportkreditt

Brage Johansen
Heimdall Power

DN Studio

Sendingen er en kombinasjon av redaksjonelt og kommersielt innhold. Kommersielle partnere velger selv tematikk/gjester og innslagene er derfor merket som annonsørinnhold. Kommersielle partnere har ingen påvirkning på det redaksjonelle innholdet som er utviklet og ledet av DNs redaksjon.

Fredag 12. mars vil du kunne se sendingen direkte på denne siden. Sendingen vil også bli publisert som opptak, som er tilgjengelig i etterkant av sendingen. Innhold fra DN Studio er åpent for alle og det kreves ingen innlogging.